A Vásárló a termék hibája miatt reklamációt nyújthat be a Szolgáltatónak a termék kézhez vételét követően maximum 24 órán belül. A reklamációt megteheti e-mailben az info@csucsmeglepi.hu címen, jelezve a megrendelő adatait, megrendelés számát, és a hiba pontos okát lehetőség szerint fotókkal alátámasztva.
A szolgáltató legkésőbb 72 órán belül kivizsgálja a beérkezett reklamációkat és amennyiben az a Szolgáltatónak felróható hiba, a terméket kicseréli hibátlan termékre, vagy maradéktalanul visszatéríti a vásárlás teljes összegét.
A Szolgáltatónak felróható hibák: termék sérülése, minőségi hibája, szolgáltató más szövegezéssel/képpel készítette el a terméket mint a megrendelő a megrendelésben kérte, nem ugyanazt a terméket kapta mint a webáruházban a képeken szerepel és arról a szolgáltató előzőekben nem tájékoztatta, egyéb a termék minőségét érintő hibák.
A Vásárló által, tévesen, elírt, elrontott megrendelésekért felelősséget nem vállal, a gyártást termékek összekészítését a megrendelésben szereplő adatok alapján készíti. Az így elkészült termékek költségét, igény szerinti újra gyártását a megrendelő kötelessége megtéríteni.
Amennyiben a Szolgáltatónak felróható a hiba, a Szolgáltató vásárló kérésére haladéktalanul, a kivizsgálást követően díjmentesen visszahozatja és kicseréli a terméket legfeljebb hatvan napon belül.
A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy annak megbízottja, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.